piątek, 30 sierpnia 2013

zakładka dla rowerzysty

Witam wszystkich Odwiedzających :) W ten piątkowy wieczór prezentuję prostą zakładkę dla rowerzysty. Oczywiście umieściłam na niej rowerowe motywy - są to stemple oraz narysowane koło rowerowe, w środek którego wpięłam perłowego ćwieka.


Bazę zakładki potraktowałam perłową mgiełką w kolorze brązu. Stemple odbiłam tuszem metaliczny mosiądz. Na zbliżeniach widać jak preparaty się błyszczą.



Tu i ówdzie nałożyłam kropelki crackle accents.


Cała praca powstała na papierach z kolekcji Letni Poranek.
Zakładkę zgłaszam na wyzwania:
- Magiczna Kartka wyzwanie z mapką

Życzę wszystkim udanego weekendu.

18 komentarzy:

  1. Super pomysł Joasiu. Ta mgiełka wygląda kapitalnie. A znasz jakiegoś rowerzystę który lubi czytać książki? Oczywiście żartuję. Mam dobry humor bo piątkowy wieczór to moja ulubiona pora w tygodniu. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo, tak znam parę takich osób, które lubią rower i książki :) Mgiełka, to najnowszy zakup i już ją bardzo lubię - dzięki niej można bez papierów stworzyć fajne tło. Fajnie, że masz dobry humor - oby dopisywał przez dłuższy czas. Również buziaki :-)

      Usuń
  2. jak na rowerze pojade nad jezioro to cetnie wzielabym taka zakladke I ksiazke.Bardzo ladna no I pomysl ciekawy.A w ogole to skad masz takie pomysly na tworzenie takich roznosci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak Beato, jezioro to Ty masz całkiem blisko :) Miło mi, że zakładka Ci się podoba a pomysły... - po prostu z głowy. Pozdrawiam Ciebie i rodzinkę :-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo za komentarz - fajnie, że Ci się podoba :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. śliczna zakładka!
    Ewa zadała pytanie czy znasz rowerzystę, który czyta książki:) Ja znam! To ja, mój M i moja wnuczka Aneta:)Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu, tak jak pisałam Ewie też znam takie osoby, np mój brat i niektóre koleżanki :) Pozdrawiam równie serdecznie.

      Usuń
  5. Fantastyczny pomysł. Oczywiście rowerzystą który czyta książki jest Jarek.

    OdpowiedzUsuń
  6. no proszę bardzo - następny świetny pomysł. Joannie wenna rozkwita niczym róża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mirku. Jak się zacznie, to potem idzie jak kula śniegowa :) Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Joanno :) praktyka czyni mistrzem więc z czasem jest się z wenną za pan brat :)))

      Usuń
  7. Super zakładka! Świetnie ujęta mapka!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na zakładkę :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i kilka słów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...