piątek, 19 kwietnia 2013

ścinki i recykling

Do zrobienia najnowszej kartki wykorzystałam ścinki z 6 różnych papierów, z których wycięłam kwadraciki o wym. 3cm x 3cm. Część z nich przeszyłam ręcznie białą nitką.


Jako ozdoby, oprócz samotnej białej róży, wykorzystałam również otwieracz z kociej puszki, który przewiązałam sznureczkiem pozostałym po ciasteczkach. Małe kółeczka wycięłam z resztek, które zostały z paczki.


Kartkę zgłaszam na wyzwania:
- blog Craft4You wyzwanie #21 "Wiosenne porządki...". Użyłam karty z kopertami A6, kwadraciki 3D oraz papier z kolekcji Tea Thyme


- Shabby Tea Room Week #162 - 'Pretty Shabby'


5 komentarzy:

  1. Piękna kartka, bardzo mi się podoba jej odmienność i fajnie wykorzystałaś ścinki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, bardzo mi się podoba jej odmienność i fajnie wykorzystałaś ścinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, na tej kartce widzę prawdziwe skrawki i ścinki! Brawo! Dziękujemy za udział w zabawie na blogu DecoKreacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza karteczka a wykorzystanie zaczepu od zamknięcia puszki bardzo oryginalne i pomysłowe :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DecoKreacji i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i kilka słów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...