wtorek, 28 maja 2013

kartka - kapelusz

Witam Odwiedzających mojego bloga :) W dniu dzisiejszym przedstawiam kartkę w nietypowym kształcie, czyli kapelusza. Zrobiłam ją na podstawie szablonu, który przygotowała Alyona. Karteczka utrzymana jest w słodkiej, pastelowej kolorystyce, idealnie pasującej dla Małej Elegantki.


Jako ozdób użyłam białej wstążki oraz białych guzików. Dodałam również zrobione różowe kwiatki, w których środki wpięłam białe ćwieki. Tło kompozycji stanowi papier z kolekcji Tea Thyme.

przód kartki

tył kartki

Kartkę zgłaszam na wyzwania:
- Our Creative Corner "Anything Goes"!
- Craft4You wyzwanie #24 "Dziecięce wyzwanie..."


-  Labolatory of Tender Things szablon Kapelusz.
Dziękuję za odwiedziny i życzę wszystkim więcej słońca -:)

24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię robić takie nietypowe prace a na blogu Alyony jest takich pomysłów więcej :)

      Usuń
  2. Takiego kapelusika jeszcze nie widziałam;)Słodko wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ilono za komentarz. Kapelusik miał być słodki - robiony z myślą o dziewczynce :)

      Usuń
  3. Śliczny kapelusik i pięknie udekorowany. Szkoda, że nie pokazalaś Joasiu jak się otwiera. Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ewo, że praca Ci się podoba. Już się poprawiłam, wymieniłam i dołożyłam "brakujące" zdjęcie - wczoraj było bardzo kiepskie światło. Również przesyłam buziaki :)

      Usuń
  4. Your hat shaped card is so very pretty! I love the flowers and the lovely lace you used. Thanks so much for joining in at Our Creative Corner. Anne x

    OdpowiedzUsuń
  5. Joanna, the card is so gorgeous! thank you for it!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Joasiu, z serca ogrodu serdecznie pozdrawiam.Podziwiam i zawsze oglądam blogi takie jak Twój .Nie mogę wyjść z podziwu -jak Wy to robicie?Twoja karteczka -dzieło artystyczne jest taka niepowtarzalna, oryginalna ,że nie sposób jej nie zauważyć. Ciekawe co będzie następne?Zapraszam do mnie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Stasiu na moim blogu, bardzo miło Cię "widzieć". To co robię nie jest aż takie trudne, jak się patrząc na różne prace, wydaje :) Z zaproszenia na pewno będę korzystać bo sama nie mam ogrodu a bardzo lubię "spacerować" po takich pięknych miejscach. Dziękuję za życzenia i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  9. Śliczna karteczka Joasiu, niepowtarzalna. Jestesmy obie z Anetą pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, że znajdujesz czas aby do mnie zaglądać. Miłego karteczkowania z wnuczką:) Pozdrawiam.

      Usuń
  10. super pomysł i karteczka boska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo za odwiedziny i Twój komentarz. Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. rewelacyjny pomysł i świetne wykonanie :) nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu i dziękuję za komentarz. Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. oj - ten kapelusz wyszedł rewelacyjnie - brawo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mirku za komentarz. Bardzo lubię tą karteczkę. Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i kilka słów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...