sobota, 9 marca 2013

sukienka Pani Wiosny

Najnowsza moja kartka jest w kształcie sukienki. Zrobiłam ją na podstawie szablonu, który przygotowała Alyona. Sukienka, jak na Wiosnę przystało, ma kwiatowy wzorek. Dodatkowo ozdobiłam ją różowymi kwiatami i zielonymi listkami.





Kartkę zgłaszam na wyzwania:
- u Alyony kartka sukienka

Kartka autorki szablonu - Alyony.

- Szmek Weekend Kobiet u Szmeka - wyzwanie ekspresowe "Być kobietą, być kobietą ..." Jak dla mnie sukienka jest jedną z typowo kobiecych rzeczy.


- Magiczna Kartka Wyzwanie tematyczne - Kwiaty we włosach
- blog Paperia wyzwanie #7.



10 komentarzy:

  1. świetna kartka! ależ macie pomysły:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale prace..obie swietne i bardzo ciekawy pomysl :) Moja faworyta to pierwsza sukienka z naszym przeslicznym papierem y najnowszej kolekcji! Dziekuje za udzial w wyzwaniu Magicznej Kartki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny pomysł. Suknie przepiękne. Dziekujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki

    OdpowiedzUsuń
  4. Może teraz pani wiosna skusi się na nową, śliczną sukienkę i zagości u nas na stałe? Bardzo romantyczna karteczka Joasiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne :) szablon przewspaniały :) dziekuje w imieniu Magicznej Kartki za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kobieca karteczka:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu SZMEKA

    OdpowiedzUsuń
  7. ładniutka , raczej to letnia sukienka niż wiosenna....

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cieplutko mi się zrobiło po obejrzeniu Twoich sukienek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa forma i kolorystyka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki, pozdrawiam Małgosia :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i kilka słów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...