wtorek, 16 lipca 2013

notes z różami

Witam wszystkich Zaglądających na tego bloga :) Dzisiaj prezentuję kobiecy notes w pastelowych kolorach.




Do jego ozdabiania wykorzystałam min. koronki, perełki, metalowe guziki przyszyte muliną oraz koraliki.



Szersza wstążka ozdabia przód notesu, natomiast węższa - tył i spinające kółeczko.


Notes zgłaszam na wyzwania:
- scrapki-wyzwaniowo wyzwanie #73 - coś metalowego
- blog Na Strychu Wyzwanie z mapką - moja interpretacja, to jej lustrzane odbicie.


Dziękuję wszystkim za odwiedziny i pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. Joasiu, jak zwykle mistrzostwo!Notes cudny, delikatny, aż żal by było używać:)
    Fajny jest też tył z tymi pęknięciami:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Pęknięcia są też na przedniej stronie, chociaż mniej widoczne ze względu na ozdoby. Używać można spokojnie, ponieważ notes jest spinany kółkami i w każdej chwili zapisane kartki łatwo jest wymienić :)
      Pozdrawiam równie serdecznie :)

      Usuń
  2. Śliczny. Kolor jest bardzo delikatny a róże takie romantyczne. Do tego koronki - całość urocza. Życzę Ci Joasiu powodzenia w wyzwaniach i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo za życzenia. Od jakiegoś czasu "chodziło" za mną zrobienie takiego notesu :)
      Pozdrawiam słonecznie :)

      Usuń
  3. Ekstra klimaty shabby ! To co kocham najbardziej :)Dziekuje za udzial w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz :) Ja też bardzo lubię ten klimat -:)

      Usuń
  4. Bardzo ładna kolorystyka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki rimantyczny. mmmmm bardzo mi się podoba. Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dziękuję za komentarz :) "Chodziła za mną" taka romantyczna praca.

      Usuń
  6. Śliczny i romantyczny notes!

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDO ..tylko na niezwykłe wpisy, notatki i myśli. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Tereso, dziękuję za Twój komentarz. Bardzo mi miło, że notes Ci się podoba. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Cudowny notes, bardzo kobiecy, delikatny :) Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justyno - właśnie dostałam wyróżnienie "top 2" w Magicznej Kartce :) Cieszy mnie, że notes jest dla Ciebie kobiecy i delikatny, ponieważ na zrobienie takiego miałam wielką ochotę :) Pozdrawiam, buziaki.

      Usuń
  9. jaki piękny notes, jest takie subtelny i delikatny :-) zgadzam się z koleżanką powyżej, żal byłoby mi takiego używać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko za odwiedziny i Twój komentarz. Miło mi, że notes Ci się podoba. Tak jak pisałam wcześniej, notes ma wymienne kartki, dzięki czemu może być takim "wiecznym" notesem :)
      Również serdecznie pozdrawiam, życząc dalszych sukcesów w biżuteryjno-oponowej twórczości :-)

      Usuń
  10. kolorystyka akurat dla mnie - stonowana a mimo to nie da się takiego notesu nie zauważyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notes jest taki jak lubię - w delikatnych odcieniach różu z dodatkiem bieli. Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i kilka słów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...