piątek, 14 marca 2014

alterowany pędzel w czerni

Witam wszystkich serdecznie w piątkowe popołudnie :) W dniu dzisiejszym przedstawiam zalterowany stary pędzel. Jego dominującym kolorem jest czerń, którą rozjaśniłam niewielkim dodatkiem bieli. Jest to moja pierwsza próba przeróbki pędzla, do której zachęciły mnie wspaniale zalterowane pędzle Peninii.



Swój pędzel zgłaszam na wyzwania:
- scrapgang wyzwanie 65 - Nie taki diabeł straszny jak go malują ;)
- Craft4You wyzwanie #44 Z czernią mi do twarzy. Ze sklepu: papiery UHK Gallery z zestawu, którego już niestety nie ma, kwiatek, stempel Script Kaisercraft, którego także już nie widzę, puder do embossingu oraz medium pękające, którym zrobiłam kropki.


Dziękuję wszystkim za pozostawiane komentarze i życzę miłego weekendu :-)

24 komentarze:

  1. Świetnie to wyszło Joasiu. Pędzel nabrał szlachetności - bardzo mi się podoba. Powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ewo :-) Mnie ta wersja pędzla też się znacznie bardziej podoba. Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Bardzo fajnie wyszło. Mnie też kusi aleriowanie jak oglądam prace Peninii.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pędzel udało Ci się zrobić .Joasiu powodzenia w wyzwaniach i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Danusiu :-) Cieszę się, że mój najnowszy pomysł Ci się podoba. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. fantastycznie wyszło :) mega mi się podobają takie alterowane pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Mru, że podoba Ci się nowa wersja starego pędzla :D Jest to moja pierwsza próba ale już widzę, że na pewno nie ostatnia :-) Dzięki za odwiedziny.

      Usuń
  5. Ciekawy i z charakterem arystokracja w swoim gatunku ! Z pewnością o tym pędzlu - można tak powiedzieć . Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać takie słowa Tereniu :) Dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz. Pozdrawiam życząc miłego wieczoru.

      Usuń
  6. Witaj droga Joasiu.Jak zwykle masz nieziemskie pomysły. Z rzeczy zwykłej artystyczny okaz. No,no, tak dalej, a ja będę podziwiać. U mnie dziś i deszcz i słońce i wietrzysko.. Wiatr w kominie aż dudni. Miłej niedzieli i setki pomysłów. Pa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądaj Stasiu ile chcesz. U mnie także pada deszcz i nadal wieje chociaż słabiej. Dziękuję za odwiedziny i życzę miłego tygodnia.

      Usuń
  7. Extra pomysł Joasiu podoba mi się buziaki slę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Marii, że podoba Ci się mój najnowszy pomysł :-) Dziękuję za Twój komentarz i również przesyłam buziaki.

      Usuń
  8. jak dla mnie rewelacja :) pięknie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Jolu :-) Dziękuję za odwiedziny i życzę miłego tygodnia.

      Usuń
  9. Pędzel jest dziełem sztuki!!! Swietnie Ci wyszedł, jestem oczarowana.Może wisieć na ścianie,ja bym tak zrobiła:) Pozdrawiam Joasiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu, że podoba Ci się wynik mojego najnowszego eksperymentu :-) Czy powieszę go na ścianie, tego jeszcze nie wiem, może jak będzie ich trochę więcej. Dziękuję za Twój komentarz i pozdrawiam równie serdecznie.

      Usuń
  10. Pędzel wyszedł cudnie!
    Dzięki za udział w wyzwaniu Scrapgangu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I kto by pomyślał, że stare pędzle moga byc dziełami sztuki! Świetnie Ci wyszedł :)
    Pozdrowienia od Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło mi :-) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Joasiu powodzenia w wyzwaniach:) Pędzel wygląda znakomicie :) Bardzo mi się podoba, świetny pomysł, jestem pod wrażeniem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko :-) Miło mi, że podoba Ci się mój pomysł na drugie życie starego pędzla. Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i kilka słów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...