środa, 27 listopada 2013

kartka z rowerem

Witam wszystkich Odwiedzających :-) Dziś prezentuję delikatną kartkę, której główną ozdobą jest rower. Karteczkę zrobiłam dla konkretnej osoby, bardzo lubiącej jeździć rowerem oraz podziwiać naturę :D Do tego miało być bez czerni i różu.


Sporych rozmiarów rower najpierw delikatnie pokryłam Distress Ink a następnie Crackle accents. Do kartki dodałam także jeden większy biały kwiatek wraz z oliwkowym ćwiekiem oraz kilka mniejszych kremowych, kremową wstążkę i perełki. Wstęgę z napisem przypięłam również kremowymi ćwiekami.


Kartkę zgłaszam na wyzwania:
- Craft4You wyzwanie #37 "Pasy, paski, paseczki". Ze sklepu: baza kartki, papiery z tego zestawu oraz tusze ten i ten.


- Digital paper by Janet wyzwanie listopadowe "Mój rower"




Dziękuję za odwiedziny Joanna.

33 komentarze:

  1. przepiękna :) wspaniałe kolory, a ta kwiatowa kompozycja w rogu jest urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Mru, że kartka Ci się podoba :-) Dzięki za komentarz i pozdrawiam.

      Usuń
  2. Lubię Twoje karteczki, zawsze delikatne, pastelowe:) Obdarowana osoba będzie zachwycona! Całuski Joasiu zostawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, mam taką nadzieję, że kartka solenizantce będzie się podobała :-) Pozdrawiam i buziaki.

      Usuń
  3. Joasiu bardzo mi się podoba taka kartka,ja też jestem zwolenniczką rowerów i uwielbiam jeździć kiedy tylko wolna chwilka.A jak nie terenowy to stacjonarny stoi w pogotowiu i w sezonie zimowym gotowy aby na niego wsiąść,co czynie dosyć często.POzdrawim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać takie słowa Danusiu :) Koleżanka latem to nawet na dość dalekie wycieczki na nim jeździ a i zimą też od czasu do czasu na niego wsiądzie, jak tylko pogoda na to pozwoli. Pozdrawiam równie serdecznie.

      Usuń
  4. A dla kogo przeznaczony jest ten rower? Kartka piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla wielkiej miłośniczki rowerów :) Dzięki za komentarz.

      Usuń
  5. Piękna kartka - jak wspomnienie lata :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Mam nadzieję, że u adresatki również wywoła takie wspomnienie. Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Bardzo ładna karteczka. Delikatne pastele i mały, śliczny bukiecik. Na tym tle rower wygląda kapitalnie. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to mi chodziło, by główną ozdobą był rower na tle i z ozdobami, które go nie przytłoczą. Dziękuję Ewo za komentarz i pozdrawiam równie serdecznie :-)

      Usuń
  7. Bardzo ładna i delikatna karteczka.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zosiu, bardzo mi miło czytać takie słowa :-) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Ach jak zobaczyłam ten rower, to od razu zatęskniłam za swoim...a teraz zimno i stoi grzecznie schowany z nadzieją na szybką wiosnę. Kartka jak zawsze bardzo ładna:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że nie tylko Ty Agnieszko tęsknisz za cieplejszymi dniami :-) Dziękuję za Twój komentarz. Życzę również spełnienia nadziei na szybki powrót wiosny :)

      Usuń
  9. Bardzo fajna i ciekawie skomponowana.Motyw świetny i te kwiatuszki na rogu takie piękne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Ilonko, że moja kartka Ci się podoba :-) Dziękuję za komentarz i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Świetna kartka, od razu poczułam wiosnę :) Bardzo przyjemna pastelowa i delikatna kolorystyka.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że swoją karteczką mogę rozjaśnić ponurą wersję jesieni i choć na chwilę przywołać wiosnę :-) Dziękuję za komentarz i życzę udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo, to podobno jest górski rower :)) Pozdrawiam i życzę udanego weekendu.

      Usuń
  13. podziwam te z rowerkiem...cudeńka
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko, miło mi :-) Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli.

      Usuń
    2. Kartka prześliczna, no i mówi sama za siebie że jest przeznaczona dla wielkiej miłośniczki rowerów

      Usuń
    3. Tak, masz rację Aniu - kartka jest dla Wielkiej Miłośniczki rowerów :)) Dziękuję za Twój komentarz i życzę udanego tygodnia.

      Usuń
  14. Ciekawa :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Digital Paper!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za odwiedziny i komentarz :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kartka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i kilka słów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...