niedziela, 4 sierpnia 2013

magnes z notesikiem

Witam serdecznie Odwiedzających mojego bloga. Dzisiaj przedstawiam magnes na lodówkę z samoprzylepnymi karteczkami na różne notatki. Jest to prezent imieninowy dla jednego z męskich członków rodziny.
Magnes, według życzenia solenizanta, ma prostą formę a jedyną ozdobą jest zdjęcie wymarzonego samochodu. Kolorystyka też nie jest przypadkowa - pasuje do wystroju wnętrza, w którym się znajduje. Niebieski pasek papieru został przyklejony tak, by po wykorzystaniu karteczek można było założyć nowy bloczek :)


Fotka ze względu na miejsce robienia zdjęcia nie jest niestety najlepszej jakości, ale mam nadzieję, że i tak dość dobrze widać ogólny zamysł.
Dziękuję za wszystkie dotychczasowe komentarze pod poprzednimi wpisami i życzę udanego tygodnia :-)

8 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowy notesik Joasiu. Na pewno będzie przydatny i zawsze pod ręką. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo, notesik jest umieszczony w miejscu, obok którego często się przechodzi, więc na pewno będzie często używany.
      Pozdrawiam równie ciepło, buziaczki :)

      Usuń
  2. wow czadersko! i jaki fajny samochodzik! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ponowne odwiedziny :-) Samochodzik wybrał adresat tego notesiku - ja go tylko poszukałam i wycięłam z gazety :) Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Super pomysł, ale ciekawa jestem czy będziesz w nim zapisywała? Najczęściej to sie zapomina, przynajmniej ja tak mam:)
    Ciekawa jestem gdzie sie takie magnesy , podkłady kupuje? Pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu - notes jest prezentem i osoba obdarowana często korzysta z takich karteczek, więc na pewno będzie o nim pamiętać :)
      Pozdrawiam równie serdecznie.

      Usuń
  4. jest fajny taki swojski , a do tego taki co przypomina mlode lata , zapisac nr telefonu do kolezanki lub lista co ma sie do zrobienia bedzie na lodowce przypominac dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beato za komentarz :) Właśnie takie ma być jego przeznaczenie - do zapisania ważnego telefonu, co jest do załatwienia lub lista zakupów. Pozdrawiam z upalnej Polski :-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i kilka słów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...