czwartek, 8 sierpnia 2013

kartka w odcieniach słońca

Witam w najgorętszy dzień tego lata. "Jak nie możesz czegoś zmienić, to spróbuj polubić" - zgodnie z tym mottem zrobiłam dzisiaj delikatną kartkę w odcieniach słońca. Moje kolory są jednak zdecydowanie łagodniejsze niż palące słońce za oknem [+37 st. C w cieniu] :)



Kartę zdobią min. różnego rodzaju techniki postarzania - drapanie nożyczkami brzegów papierów, ich tuszowanie tuszem Distress Ink rusty hinge, rozcieranie mokrego tuszu na papierze. Tuszowane Distressem są również żółte różyczki, dzięki czemu ich dość intensywny kolor został nieco "zgaszony". Tekturkowe serduszko także najpierw potuszowałam a następnie pokryłam Crackle accents.



Pracę zgłaszam na wyzwania:
- VCCC Maraton kolor - żółty


- Magiczna Kartka Darcia - przetarcia - postarzanie
- ScrapMap cardmapka #36


Dziękuję Wszystkim za miłe komentarze do poprzednich wpisów :)
ps
Podobno od jutra ma być chłodniej :-)

22 komentarze:

  1. Bardzo ładna karteczka. Jest delikatna i pomysłowa. Pozdrawiam Joasiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewcia, dziękuję za kolejną wizytę. Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli :-)

      Usuń
  2. Piękna ta karteczka, super kolorki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka naprawdę słoneczna... na dzisiejszy dzień w sam raz, bo u mnie z wczorajszych 38 st. zrobiło się dzisiaj 16st. skok ogromny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo za komentarz :) U mnie wczoraj przez większość dnia też było ponuro i zimno tak jak u Ciebie. Pozdrawiam już słonecznie :-)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Witaj Doroto i dziękuję za komentarz. Miło mi, że kolorki karteczki przypadły Ci do gustu. Pozdrawiam równie słonecznie :)

      Usuń
  5. Sliczna,super kolory.Dziekuje za odwiedzinkiPozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Danusiu, że kartka Ci się podoba :) Również pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu i dziękuję za komentarz. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. jest super! serce się idealnie wpasowuje, kolory boskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, fajnie, że kolory Ci się podobają :-) pozdrawiam

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu i dziękuję za komentarz. Pozdrawiam życząc udanej niedzieli :)

      Usuń
  9. Kolejna piekna praca we fantastycznym klimacie :)Dziekuje za udzial w wyzwaniu Magicznej Kartki !

    OdpowiedzUsuń
  10. super :) śiwetna realizacja :) serdecznie dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i kilka słów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...