środa, 7 sierpnia 2013

płynąc na chmurce

Witam Zaglądających na mojego bloga :) W dniu dzisiejszym przedstawiam ramkę z wróżką płynącą na chmurce. Jest to moja bajkowa podróż po niebie w otoczeniu kwiatów i towarzystwie motyli.




Z lewej strony rameczki umieściłam wstążkę z kokardą, w którą wpięłam kremowego ćwieka.
Pracę zgłaszam na wyzwania:
- Craft4You wyzwanie #29 Wyzwanie chmurkowe...   Na motylki wykorzystałam papier z TEJ kolekcji, od tego samego producenta pochodzi również papier, z którego wycięłam wróżkę - niestety już go nie ma :( Na listki użyłam TEGO papieru a podklejałam kwadracikami 3D.


- scrapki-wyzwaniowo wyzwanie #75 - Podróż marzeń.
Dziękuję za odwiedziny :)

12 komentarzy:

  1. jejku! jaka delikatna i piękna! podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne. Życzę kolejnego, owocnego nocnego scrapowania :-) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Stworzyłaś Joasiu baśniowy klimat. Uroczy pomysł i śliczne wykonanie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewo, dziękuję za komentarz. Gdy zobaczyłam konkurs na Craft4You, to pomyślałam właśnie o tej wróżce na chmurce :) Dobrze jest też czasami powrócić do baśniowego świata z dzieciństwa i niezwykłych podróży w wyobraźni :-) Również ciepło Cię pozdrawiam.

      Usuń
  3. Karteczka z chmurką bardzo romantyczna :) Oj jak ja tęsknię już za chmurkami :))) tymi na niebie bo słońca mam już dość puki co :) Pozdrawiam z chłodnym wiaterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewo, dziękuję, że do mnie "wpadłaś". Nie tylko Ty tęsknisz już za chmurkami na niebie, takimi łagodnymi, dającymi odpoczynek od upału :) U mnie w domu było dzisiaj +33 st.C. I pomyśleć, że na Wielkanoc była głęboka zima z dużym śniegiem :-) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Ależ romantyczna karteczka i taka lekka...jak chmurka:)!Nawiązujesz do świata z dzieciństwa, ja zawsze chciałam być wróżką i mieć skrzydła:))))Sliczne wykonanie. Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, dziękuję za kolejny komentarz. Tak, to taki powrót do dzieciństwa. Teraz, dzięki min. scrapowaniu, można to pięknie oprawić :-) Pozdrawiam równie serdecznie, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

  6. Karteczka z Baśniowym Klimatem prześliczna, a do tego jak pięknie wykonana. Pozdrawiam.
    Życzę następnych owocnych wyzwań. PA PA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za komentarz. Miło mi, że mój baśniowy obrazek Ci się podoba :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. fajna wrozka , przypomina mi dziecinstwo.Dobrze to Ci wychodzi Asiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Beato, że mogłam choć na chwilę przenieść Cię w dzieciństwo, którego sporą część spędziłyśmy razem:-) Fajnie też, że podoba Ci się moja "radosna twórczość". Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i kilka słów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...