piątek, 31 sierpnia 2012

upcykling

Dzisiaj trochę recyklingowo a właściwie upcyklingowo. Dzięki nowemu wyzwaniu na blogu scrapki.pl dowiedziałam się, że czasami tworząc swoje różne "dzieła" stosuję upcykling (przykład - przybornik księgowej). Polega on na takim przerobieniu czegoś co często wyrzucamy, w wyniku którego dana rzecz zyskuje większą wartość niż miała w pierwotnym zastosowaniu. Dzisiejszym przykładem jest wyciągnięte z kosza pudełeczko po zestawie błyszczyków, które dzięki mojej pracy zyskało nowy wygląd i przeznaczenie stając się ramką-witrynką.


Tegoroczne lato powoli dobiega końca. Czym jest dla mnie ta pora roku? Dla mnie lato, to podróże, te bliskie i trochę dalsze, dzięki którym poznaję różne ciekawe miejsca. Dzisiejsza praca łączy wspomnienia podróży do Włoch i skarby Bałtyku. Do ozdobienia ramki-witrynki użyłam papierów w takiej kolorystyce, która kojarzy mi się z plażą i morzem, czyli w odcieniach zieleni, błękitu i beżu.






Przezroczysta pokrywka pozwala na oglądanie zdjęcia i skarbów nawet w zamkniętym pudełku :)


A tak wyglądało pudełko w oryginale.


Ramkę-witrynkę zgłaszam na wyzwania:

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i kilka słów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...