piątek, 3 sierpnia 2012

turkus i biel

Kolorystyka najnowszej kartki została trochę "wymuszona" przez wyzwanie Craftmanii wakacyjny misz-masz. Należało wykonać pracę z użyciem minimum 3 z 6 ulubionych rzeczy projektantek Tęczowej Załogi (fajnie jeśli są wszystkie). Należą do nich:
1. embossing - na mojej pracy papier z serduszkami
2. brokat - u mnie na kwiatkach pokolorowanych żelowym długopisem z brokatem
3. przeszycia - zrobiłam ręcznie
4. stemple - użyłam do życzeń
5. kolor turkusowy - u mnie to: papier, wstążka, mulina do przeszycia oraz kolor stempla
6. kwiatowy motyw - występuje w postaci 3 papierowych kwiatków.



Praca została wykonana według cardmapka #10 na portalu ScrapMap.


1 komentarz:

  1. bardzo fajna, nieprzeładowana kartka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i kilka słów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...