środa, 25 lipca 2012

siostry

To tytuł nowego LO, które przygotowałam na wyzwanie Magicznej Kartki Wyzwanie z paletą barw #4. Kolory z tej palety to: biały, beżowy, miętowy i błękitny oraz ich odcienie. Odpowiedziałam również na wyzwanie ze ScrapMap i swoją pracę z użyciem powyższych kolorów zrobiłam według scrapmapka #9.


A to jest moja jej interpretacja.


LO, to biały brystol A3 przycięty do odpowiednich wymiarów. "Wzorek" na kartonie zrobiłam przy pomocy szablonów oraz akrylowych farb: białej, niebieskiej, beżowej i miętowej. Wstęga z napisem przymocowana jest błękitnymi ćwiekami a do zrobienia białego zawijasa użyłam pasty strukturalnej. Ozdobniki z papierów w kolorach beżu, błękitu i jasnej mięty.
Zdjęcie przedstawia moje dwie kociarskie, Rudolfinę i Petkę, które wbrew pozorom są bliźniaczkami z jednego miotu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i kilka słów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...