środa, 4 lipca 2012

był sobie notes ...

... taki zwyczajny z mało atrakcyjną okładką. Któregoś dnia trafiłam  na dwa wyzwania: ScrapMarket wyzwanie - falbanki oraz Artimeno wyzwanie #2 z pergaminem/kalką. Pomyślałam, że jest to świetna okazja aby notatnik uatrakcyjnić i tak oto powstało moje nowe dzieło.



Jedna falbanka powstała ze wstążki a drugą wycięłam ozdobnymi nożyczkami. Ozdobny wzorek, który znalazł się w okręgu, zrobiłam kiedyś na warsztacie pergamano (oczywiście na odpowiedniej grubości kalce) - do wyzwania Artimeno okazał się idealny :)

4 komentarze:

  1. rzeczywiście idealny :-)) Bardzo fajne połączenie techniki pergaminowej ze scrapbookingiem.

    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.

    pozdrawiam ciepło
    hania

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny notes! Fajne kolory! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Atrakcyjnie wyszło, a wzór na kalce super!!! Dziękujemy za udział w wyzwaniu, DT Artimeno:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna praca z wykorzystaniem kalki, dziękujemy za udział w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i kilka słów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...