czwartek, 19 czerwca 2014

z-fold na dzień ojca

Witam wszystkich Odwiedzających. W dniu dzisiejszym prezentuję kartkę na Dzień Ojca w formacie z-fold. Jest ona liftem pięknej pracy Leny. W swojej wersji zamieniłam wstążkę na sznurek z guziczkiem. Retro grafika pochodzi z tego bloga. Stemple z zegarkami pokryłam przezroczystym pudrem do embossingu, co na fotkach niestety słabo widać. Natomiast trybiki najpierw potuszowałam a następnie nałożyłam crackle accents.



Kartkę zgłaszam na wyzwania:
- Craft4You wyzwanie #51 Dzień Taty. Ze sklepu: tusz Distress Inkpuder do embossingumedium pękające oraz kwadraciki 3D.




Dziękuję za komentarze i życzę miłego długiego weekendu :-)

9 komentarzy:

  1. Piękna praca Joasiu :) Życzę Ci powodzenia i oczywiście wygranej - należy Ci się :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tą grafiką! Kartka jest urocza i bardzo męska. Życzę Ci Joasiu powodzenia w wyzwaniach i gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna :) fantastycznie wszystko skomponowałaś, świetna jest ta forma :) i naprawdę męsko Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba Twoja wersja ze sznurkiem! :) Dzięki za udział w wyzwaniu Scrapgangu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Joasiu, kartka jest zachwycająca!!! Męska, a zarazem delikatna!
    Jesteś bardzo zdolna Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka! Fajne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się grafika i kompozycja. Wspaniała kartka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pewny że więcej ojców takich jak ja chętnie bu otrzymało od swoich pociech taką właśnie kartkę - jest bardzo ładna. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i kilka słów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...