piątek, 25 stycznia 2013

obrazek z postanowieniem

Dziś po raz pierwszy zrobiłam obrazek na drewnie w technice scrapbooking. Drewnianą deseczkę o wymiarach 15 x 15 cm pomalowałam białą farbą. Specjalnie nie zakleiłam całej powierzchni aby stworzyć wrażenie "ramki". W drugiej prawdziwej ramce umieściłam róże wycięte z papieru "Linsey" z kolekcji Tea-Thyme Collection. Pod rameczką umieściłam napis "kwiaty". Ma on przypominać moje noworoczne postanowienie - używać, w różnej postaci, więcej kwiatów na swoich scrapowych pracach. Całość obrazka jest utrzymana w tonacjach bieli i różu.



Pracę zgłaszam na wyzwania:
- Craft4You wyzwanie #16 Noworoczne postanowienie - użyłam niedostępnego już niestety papieru "Lisney" oraz kwadracików 3D-2mm pod napisem.


- The Shabby Tea Room Week #150 - 'Just Pretty' - inspired by COLORS IN THE PHOTO AND INCLUDE STRIPES AND A FLOWER.


- Szuflada Wyzwanie Gościnnego Projektanta - ramy, ramki, rameczki.

2 komentarze:

  1. Beautiful. Just perfect for our challenge over at TSTR. Thanks for playing along:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super pastelowe kolory. Przepiękna kompozycja. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i kilka słów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...